loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

09197977577المنتال مولتی در تهران

با  سلام خدمت دوستان عزیز متاسفانه متوجه شدم که شرکت هایی مثل فلزیاب روژ  اقدام به کلاهبرداری با فروش دوربین های به اصطلاح یون یاب میکنند ! آخه چه کشکی چه دوغی ، یه سری خزعبلات نوشتن و چند

با  سلام خدمت دوستان عزیز

متاسفانه متوجه شدم که شرکت هایی مثل فلزیاب روژ  اقدام به کلاهبرداری با فروش دوربین های به اصطلاح یون یاب میکنند !

آخه چه کشکی چه دوغی ، یه سری خزعبلات نوشتن و چندتا عکس گذاشتن !!!‌ بعد اسمشو گذاشتن دوربین یون یاب

 

اجازه دهید قسمت هایی از گفته های شرکت فلزیاب روژ را بررسی کنیم

 

شاید تعجب کنید که تمدن های باستانی ( نظیر اینکاها ) چگونه قادر به یافتن طلا و نقره بوده اند؟ یکی از پاسخ های ارائه شده به این مساله این است افراد قوم اینکا -که از سرخ پوستان آمریکای جنوبی بودند- در شب های بدر کامل، هاله ای درخشان به رنگ سبز- آبی را بر روی نقاطی که حاوی فلزات گران بهای مدفون بودند مشاهده می کردند.


خوب آقای عزیز لطف بفرمایید بگید چرا الان این هاله که شما میفرمایید دیده نمیشه ؟! اینکاها همینطوری هاله رو میدیدند یا وسیله خاصی داشتند ؟ آیا برای دیدن اون هاله ها باید سرخ پوست بود یا ... ؟!  ( کافیه   ساکت.... )

 

بعد در ادامه توضیحاتی درباره ی سیستم این دستگاه داده که به قسمتی از آن میپردازیم ...


واحد اندازه گیری فرکانس در سیستم استاندارد عبارت است از هرتز(Hz). یک هرتز عبارت است از یک سیکل کامل موج بر یک ثانیه. واحد پیمایش طول موج نیز عبارت است از نانومتر ( ۱ nm = 10-9 m ) اما از واحد متعارف دیگری به نام آنگستروم ( Å ) هم استفاده می شود. یک آنگستروم عبارت است از یک دهم نانومتر( ۱ Å = ۰٫۱ nm = 10 -10 m ).

 

 

خوب اگه نخوام دروغ بگم من که یاد کتاب فیزیک افتادم ،‌آخه آقای عزیز این چه توضیحی هست که به کاربر میدی ؟‌ اومدی فقط چندتا تعریف فیزیک رو نوشتی که فقط کار خودتو گنده جلوه بدی ؟‌ با چرب زبانی و پر کردن مغز خریدار از این حرفا اونو گیج میکنی که آخرش بگه این خوبه !!!!!!

 

 

حالا میخوام کل عملکرد واقعی اونو بهتون بگم ،‌ اجازه بدید قبلش یه خطی از حرف های فلزیاب روژ رو بررسی کنیم

هاله گنج در اصل تابش های مادون قرمز هستند که به نظر می رسد که از تمام فلزات مدفون ساطع میشوند. تابش مادون قرمز خود بخشی از تابش الکترومغناطیسی می باشد. تابش الکترومغناطیسی نوعی از امواج انرژی تابشی هستند که از دو موج الکتریکی و مغناطیسی شکلی گرفته اند که همواره برهم و بر راستای انتشار عمود هستند و برای انتشار نیاز به محیط مادی ندارند. تابش الکترومغناطیسی بر حسب طول موج ( و متقابلاً فرکانس ) به چند گستره تقسیم می شوند.

 

خوب بازم کاری ندارم که با این توضیحات و تعریفایی که منو بازم یاد کتاب فیزیک و این حرفا میندازه میخواد ذهن مشتری رو پر از خالی کنه !!!


اما حالا راز این دوربین هارو براتون بگم

 بر روی دوربینهای جدید مداری هست که بازتاب نور ماورای بنفش و اصطلاحا مضر رو فیلتر و حذف میکند...
دقیقا همون نوری که باعث انعکاس قرمزی در چشم میشه.  و حال در دوربینهای قدیم این سیستم و به اصطلاح پرده نیست و این فرایند گذاشتن تغییر خود یک فیلتر و طلق بر روی ال سی دی است.
و الباقی کار را فیلتر بیرونی و مادونی که روی لنز بسته میشود میکند و این هیچ کارایی برای فلزات و بازتاب ندارد بلکه جاهایی که مقدار یون بازتابی زیاد و کم است را نمایش میدهد که راهی شده برای کسب درآمد عده ای از دوستان که بنام فلزیابی عرضه کنند. که این حقیر قویا رد میکنم و میگم این فیلتر قیمت زیادی ندارد و روی بسیاری از دوربینهای قدیمی قابل نصب است

در دوربینهای قدیم لایه ای یو وی هست که مابین ال سی دی برای عبور ندادن نورهایی نامرئی چون مادون کارایی داشت... حال این یو وی به همراه فیلتر روی لنز چنین تداعی و عکسی را بوجود می آورد و شما فکر میکنید گنج اونجاست ! خداییش اگه گنج در آوردن اینطوری بود الان این دوربین دست منو شما نبود که ...

 


 

یاد اون موقعی افتادم که دوربین حرارتی رو بجای دستگاه فلزیاب میفروختند به آدمایی که بدون هیچ علم و اطلاعاتی دنبال خرید گنجیاب میرفتن

 

به هر حال که اگه پولتونو به یک فلزیاب خوب و با کیفیت بدون این آپشن و تنظیمات دروغین بدید خیلی بهتره 

تا درودی دیگر بدرود . بامن حرف نزن

برچسب ها : فلزیاب , دوربین حرارتی , فلزیاب دوربینی , گنجیاب دوربینی , طلایاب دوربینی , دوربین یونیاب , یون یاب , طلایاب , گنجیاب ,
بازدید : 1577 تاریخ : یکشنبه 07 آذر 1395 زمان : 16:50 نویسنده : فلزیاب دوربینی نظرات (2)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید در تاریخ 1396/07/28 و 9:48 دقیقه ارسال شده است

سلام، دوست عزیز من نظر شمارا کاملاً قبول دارم.
متاسفانه در زمینه فلزیابی و گنج یابی کلاهبرداری بسیار رواج دارد.
دوربین گنج یاب هم یکی از این نوع کلاهبرداریهاست.
آخر اگر قرار باشد گنج و اینجور چیزها از خودشان پرتو مادون قرمز ساطع کنند یعنی اینکه دارند انرژی را ساطع میکنند، یعنی دارند ماده را به انرژی تبدیل میکنند، پس باید به مرور و طی هزاران سال الان دیگر همه ماده آنها به انرژی مادون قرمز تبدیل شده و گنج تمام شده باشد!!!
آخر این چه خزعبلاتی است که این کلاهبرداران میخواهند در مغز یک عده ساده لوح فروکنند.
من تعجب میکنم که چرا یک عده فریب این کلاهبرداران را میخورن

این نظر توسط حسین در تاریخ 1395/09/07 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

سلام

من هم با نظر شما کاملا موافقت دارم
این دوربین ها فقط کلک هستند


کد امنیتی رفرش

آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 347
  • بازدید ماه : 560
  • بازدید سال : 1,677
  • بازدید کلی : 12,473
  • مطالب